2010 m. vasario 13 d., šeštadienis

Neįprasti žiedai



Štai dar vienasmano išmislas:) Žiedukai sagos ir medžiaginiai bantukai, man jie atrodo mieli, tačiu tai išskirtinis papuošalas, tikrai orginalus:) Kaziuko mugėje tikiuosi mano darbelių greit neliks.. Žinau, aš svajotoja...;))




Keletas nematytų gumyčių bantukų plaukams:)
Taip pat naujos megstos apyrankės:) Irgi keliaus i Kaziuką:)
Mano, pakolkas dar geriausias 2010 metų kūrinys, pamergės suknelė. Plono audinio viršuje ir po juo storesnio audinio, juodi kraštai, tai nerinukai, sumodeliavau ir pasiuvau per vieną dieną, beveik neatsitraukdma visą dieną paskyriau jai:) ( nuotraukoje labai keistai atrodo mano akys, bet šioje geriausiai matosi rubelis).
O čia praitą savaitgalį siūtas rubelis, medžiaga super daili, maži paukštukai ir ružavi kaspinukai.

7 komentarai:

  1. Jau gyriau sukneles, bet dar kartelį norėčiau pagirti - GRAŽIOS ir tau labai tinka.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Labai patiko žiedelių idėja ir apyrankės.
    Suknelės taip pat labai gražios. Šaunuolė :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. dekuj :) gaila, nauju darbu ikelt laiko neturiu

    AtsakytiPanaikinti
  4. Žiedai su kaspininais be galo smagūs!! Nešiočiau aksesuarus - būtinai atlėkčiau į kaziuko muge =) Ir, žinoma, rausvai suknelei gausybė pagirimų! Gaila neįsižiūri tie paukštukai.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Ruta dekuj :) paukstukai labai maziukai, dabar stengsiuos kiekviena savo siuta ruba nuo pat darbo pradzios fotografuoti :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Zydre, labai grazios sukneles ir ypac medziagos :) Seniai buvau medziagu parduotuvese, bet jei ten slepiasi tokie groziai, tai butinai reiks uzsukti :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. deja bet jos pirktos ne kaune :) nes kauno medziagu parduotuvese per brangu ir nera to ka randu vilniaus gariunuose :)

    AtsakytiPanaikinti